Η ρουλέτα είναι είνα πολύ ελκυστικό τυχερό παιχνίδι. Ωστόσο πολλές φορές μπορεί να γίνει και εξαιρετικά εθιστικό. Οι παίκτες κάθονται με τις ώρες προσπαθώντας να αποκομίσουν κάποιο κέρδος αλλά πολλές φορές βλέπουμε ότι φεύγουν ταπί και ψύχραιμοι. Για το λόγο αυτό, πολλοί ισχυρίζονται ότι έχουν ανακαλύψει κάποιο σύστημα που αποδίδει σίγουρο κέρδος. Δύο από τα συστήματα αυτά έχουμε ήδη αναφέρει λεπτομερέστερα στο άρθρο ρουλέτα και συστήματα. Όπως έχω ήδη πει σε προηγούμενο άρθρο, κάθε ένα από τα συστήματα ρουλέτας που κυκλοφορεί είναι ικανό να αποφέρει κέρδος σε μικρό βάθος χρόνου ωστόσο υπάρχει πάντα ο κίνδυνος το σύστημα να μην λειτουργήσει. Στο άρθρο αυτό, θα αναφέρω ορισμένες στρατηγικές για τη ρουλέτα που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο.
Σύστημα διπλασιασμού γνωστό και ως σύστημα Martingale
Το σύστημα αυτό που αναφέρθηκε με περισσότερη λεπτομέρεια στο άρθρο ρουλέτα και συστήματα χρησιμοποιεί κυρίως πονταρίσματα που έχουν απόδοση 100%. Τέτοια πονταρίσματα στη ρουλέτα είναι το μαύρο/κόκκινο, τα μονά/ζυγά και τα μικρά (1-18)/μεγάλα (19-36). Σύμφωνα με το σύστημα αυτό, ο παίκτης κάθε φορά που χάνει, διπλασιάζει το ποντάρισμά του, ενώ όταν κερδίζει ξεκινάει το ποντάρισμά του από την αρχή. Ο κίνδυνος της στρατηγικής αυτής, είναι ο παίκτης να μην χάσει πολλές συνεχόμενες φορές γιατί έτσι ή δεν θα έχει περισσότερα χρήματα για να αυξήσει το ποντάρισμά του, ή θα φτάσει στο μέγιστο όριο πονταρίσματος του τραπεζιού. Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζεται μία τέτοια στρατηγική.
Σύστημα Fibonacci:
Ο Fibonacci ήταν ένας Ιταλός μαθηματικός που έζησε στην εποχή του μεσαίωνα. Ο μαθηματικός αυτός λοιπόν ανακάλυψε τη γνωστή ακολουθία αριθμών, όπου κάθε αριθμός, είναι το άθροισμα των δύο προηγούμενων. Οι πρώτοι αριθμοί της ακολουθίας αυτής είναι οι 1,1,2,,3,5,8,13,21,34,55,89,144, ......... Η ακολουθία Fibonacci μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως στρατηγική στη ρουλέτα αλλά και σε άλλα τυχερά παιχνίδια με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Ένα τυπικό παράδειγμα είναι το εξής. Ο παίκτης ποντάρει στο μαύρο ή στο κόκκινο στη ρουλέτα μία μάρκα. Όταν ο παίκτης χάνει προχωράει ένα βήμα μπρος στην ακολουθία και ποντάρει 2 μάρκες. Αν ξανάχάσει κάνει ένα ακόμα βήμα μπρός και ποντάρει 3 μάρκες. Αν ξαναχάσει κάνει ένα ακόμα βήμα μπρος και ποντάρει 5 μάρκες. Αν κερδίσει κάνει δύο βήματα πίσω και ποντάρει 2 μάρκες κ.λπ. Δηλαδή με το σύστημα αυτό ο παίκτης κάθε φορά που χάνει κάνει ένα βήμα μπρος στην ακολουθία ενώ κάθε φορά που κερδίζει κάνει δύο βήματα πίσω.
Το σύστημα αυτό, όπως και το προηγούμενο βασίζεται στο προοδευτικό ποντάρισμα. Επομένως ο κίνδυνος είναι και πάλι όταν ο παίκτης χάνει πολλές συνεχόμενες φορές. Στην περίπτωση αυτή, είτε θα του τελειώσουν τα χρήματα οπότε δεν θα μπορεί να κάνει άλλο βήμα μπρος στην ακολουθία, ή θα φτάσει το όριο πονταρίσματος του τραπεζιού.
Συστήματα πονταρίσματος σε σχέση με προηγούμενα αποτελέσματα:
Στα συστήματα αυτά (υπάρχει λεπτομερέστερη αναφορά στο άρθρο ρουλέτα και συστήματα), ο παίκτης ποντάρει μάρκες ανάλογα με τα προηγούμενα αποτελέσματα. Δηλαδή αν έχει έρθει πολλές φορές κόκκινο τότε ποντάρει στο μαύρο. Πολλοί χρησιμοποιούν το αντίθετο. Δηλαδή αν έχει έρθει πολλές φορές κόκκινο τότε ποντάρουν στο κόκκινο για να μην πάνε κόντρα στη ρουλέτα. Τα συστήματα αυτά απλά δεν λειτουργούν. Ο λόγος είναι απλός. η μπίλια μπορεί να κάτσει οπουδήποτε αναξάρτητα από τα προηγούμενα αποτελέσματα. Δηλαδή αν έχει βγει 20 φορές συνεχόμενα κόκκινο χρώμα, τότε στην 21 κλήρωση η πιθανότητα να βγει κόκκινο είναι ακριβώς η ίδια με το να βγει μαύρο.
Στρατηγική Labouchere:
Άλλο ένα σύστημα που βασίζεται στο ύψος του πονταρίσματος σε κάθε βολή. Για περισσότερες πληροφορίες για τη στρατηγική Labouchere στη ρουλέτα μπορείτε να δείτε εδώ. Το σύστημα αυτό, όπως και τα υπόλοιπα δεν διασφαλίζει ότι ο παίκτης θα κερδίσει σίγουρα.
Στρατηγική D'Albert:
Το σύστημα αυτό βασίζεται στο σύστημα Martingale μόνο που δεν είναι τόσο επιθετικό. Ο παίκτης στην αρχή ποντάρει ένα μέτριο (σε σχέση με τα χρήματα που διαθέτει) ποντάρισμα. Κάθε φορά που κερδίζει αφαιρεί μία μάρκα από το νέο ποντάρισμα ενώ κάθε φορά που χάνει προσθέτει μία. Αν ο παίκτης καταφέρει να φτάσει στο μικρότερο δυνατό ποντάρισμα τότε θα είναι κερδισμένος. Ας πάρουμε ένα παράδειγμα για να το καταλάβουμε καλύτερα. Έστω ότι ο παίκτης στην αρχή ποντάρει 10 μάρκες στα μαύρα. Αν κερδίσει τότε στην επόμενη βολή θα ποντάρει 9 μάρκες στα μαύρα. Αν χάσει τότε θα ποντάρει 11 μάρκες στα μαύρα. Αν ο παίκτης στο τέλος καταφέρει να φτάσει να ποντάρει μία μάρκα και κερδίσει, τότε θα είναι σίγουρα κερδισμένος.
Δυστηχώς λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω αλλά η συγκεκριμένη στρατηγική βασίζεται σε αυξομειώσεις του πονταρίσματος οπότε όπως και όλες οι προηγούμενες δεν μπορεί να εγγυηθεί σίγουρο κέρδος. ο παίκτης και πάλι ρισκάρει να είναι πολύ άτυχος και να χάνει συνεχώς, οπότε και θα του τελειώσουν τα χρήματα άρα δεν θα μπορεί να συνεχίσει το επόμενο ποντάρισμα.
Άλλα συστήματα:
Υπάρχουν ένα σωρό διαφορετικά συστήματα και στρατηγικές που μπορεί να βρει κανείς στο διαδύκτιο. Τα περισσότερα από αυτά, βασίζονται σε ένα ή και περισσότερα συστήματα που αναλύσαμε σε αυτό το άρθρο. Κάθε σύστημα είναι δυνατόν να αποφέρει κέρδος σε μικρό χρονικό διάστημα. Όσο περισσότερο όμως παίζει ο παίκτης, τόσο πιθανότερο είναι το σύστημα να μην μπορέσει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του, με αποτέλεσμα ο παίκτης να χάσει.
πηγές: