Τζόγος και κρίση

Αύξησε τις πιθανότητές σου να κερδίσεις το λόττο. Δες πως.
   Όπως είναι σε όλους μας γνωστό, η χώρα μας διανύει μία περίοδο κρίσης και μεγάλης ύφεσης. Σκοπός του άρθρου αυτού δεν είναι να αναζητήσω τις αιτίες δημιουργίας της οικονομικής κρίσης της χώρας μας, ούτε να βρω τους υπευθύνους. Πρώτα γιατί πιστεύω ότι δεν έχω όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να το κάνω και δεύτερο και σημαντικότερο γιατί θα νευριάσω πάλι με τα άθλια συστήματα που έχουμε και της μη απόδοσης ευθυνών σε κανέναν. Ο σκοπός λοιπόν του άρθρου αυτού, είναι εκφέρω την άποψή μου για την συσχέτιση την οικονομικής κρίσης και του τζόγου.
   Έχω ακούσει πολλούς γύρω μου να ισχυρίζονται ότι με την αύξηση της ανεργίας και τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πολλές ελληνικές οικογένειες, ο τζόγος στη χώρα μας θα αυξηθεί. Αν μάλιστα ψηφιστεί και ο νέος νόμος που τόσο πολύ έχει συζητηθεί περί της νομιμοποίησης των slot machines (φρουτάκια) στα μαγαζιά της κάθε γειτονιάς, τότε εγώ το θεωρώ βέβαιο, δεδομένου ότι εκτός από τα πρακτορία του οπάπ που εξ' αιτίας του Kino έχουν ήδη μετατραπεί σε μικρά καζίνο της γειτονιάς, θα προσθεθούν και τα μικρά καζίνο της καφετέριας, του μπαρ κ.λπ. (Ελπίζω να μην γίνει και μικρό καζίνο του μπακάλη και να τραβάμε τον μοχλό του κουλοχέρη και αν φέρει τρία ίδια κριθαράκια να κερδίζουμε ένα σακουλάκι).
   Εγώ προσωπικά είμαι τζογαδόρος και μ' αρέσει, αλλά περισσότερο  βλέπω τον τζόγο σαν εναλλακτικό τρόπο διασκέδασης. Το να αυξηθεί ο τζόγος σε τέτοια περίοδο ύφεσης και με την ανεργία να χτυπάει την πόρτα του καθενός, πιστεύω ότι μόνο κακό θα κάνει γιατί έτσι θα δίνουμε σε πολλούς ταλαιπωρημένους ανθρώπους που ξαφνικά μηδενίστηκαν τα έσοδά τους, μία διέξοδο ή μία ελπίδα η οποία όμως θα είναι ψεύτικη γιατί πλην ελαχίστων ανθρώπων όλοι οι υπόλοιποι θα είναι χαμένοι. Εδώ κολλάει και μία αρχαία ελληνική παροιμία που λέει <δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται>. Εντάξει θα μου πείτε, αλλά και ο ταλαιπωρημένος φουκαράς τί δουλειά έχει να πηγαίνει να παίζει φρουτάκια? Ναι θα συμφωνήσω ότι έχει μερίδιο ευθύνης, αλλά το μεγαλύτερο πιστεύω το έχει το ίδιο το κράτος μας. Θα πρέπει να υπάρχει και κάποια μέριμνα ή προστασία. Δεν νομίζω ότι το κράτος δικαιολογείται να νομιμοποιήσει τον τζόγο για να μπορέσει να αυξήσει τα έσοδά του ρουφώντας και την τελευταία ρανίδα αίματος του Ελληνα πολίτη.
   Κατά τη δική μου άποψη ο τζόγος θα πρέπει να είναι πάντα ελεγχόμενος και περιορισμένος, έτσι ώστε να αποτελεί διασκέδαση και όχι τρόπο απόκτησης χρημάτων. Άντε μιας που τα είπα και ηρέμησα, αν και είναι αργά λέω να πάω στο καζίνο να ρίξω και καμιά μπιλιά στη ρουλέτα.     
Αύξησε τις πιθανότητές σου να κερδίσεις το λόττο. Δες πως.
Share on Google Plus